Hoe wijzig ik mijn abonnement?

Eerste hulp bij wijzigingen.

Abonnementen

Vul jouw bezorgschema in

bezorgingen

Bekijk jouw historische bezorgingen

wijzig abonnement

Pauzeer, Stop of Heractiveer

faq

Meest gestelde vragen

Wijzigingen

Je kunt je bezorgdag tot 3 dagen van te voren wijzigen. Dit doe je door :

  • Log in op jouw account en ga naar jouw abonnementen en kies het abonnement waarin je een wijziging wilt maken:bezorgschema1
  • Scroll naar beneden en ga op de datum staan welke je wilt aanpassen. Ga hierbij op de tekst ‘bezorgdag’ staan. Je muis verandert in een handje en je kunt nu de bezorgdag naar een andere datum slepen.
    bezorgschema2
  • Wil je een bezorging naar een andere maand slepen? Sleep de bezorging dan eerst naar de laatste week van de maand. Ga naar de nieuwe maand en versleep de bezorging hier verder.
  • Kom je er niet helemaal uit? Mail ons naar hallo@weeklyflower.nl, dan helpen we je graag!

Je kunt iedere week opnieuw kiezen of je liever een veldboeket of klassiek boeket ontvangt. Let op, je kunt je boeket tot drie werkdagen voor de eerstvolgende bezorging aanpassen. Je kunt je wijziging doorgeven door: 

  1. Log in op jouw account en ga naar jouw abonnementen en kies het abonnement waarin je een wijziging wilt maken:
    bezorgschema1
  2. Scroll naar beneden, kies het type boeket dat je graag wilt ontvangen en sla de wijzigingen op. 
    boekettype
  3. Kom je er niet helemaal uit? Mail ons naar hallo@weeklyflower.nl , dan helpen we je graag!

Dit kan tot drie werkdagen voor de eerstvolgende bezorging. Ga hiervoor in jouw account pagina naar ‘Wijzig Adres’ en vul de gegevens in. Vergeet niet het adres weer terug te veranderen als de bloemen zijn geleverd! 

 

pauzeren/activeren/stoppen

Als je na je pauze je abonnement weer wilt activeren log je in op je weekly flower account en klik je op mijn account in het menu op ‘wijzig abonnement‘. Scroll naar beneden voor de heractivatie. 

Kom je er niet helemaal uit? Mail ons dan naar hallo@weeklyflower.nl, dan helpen we je graag!

Als je na je pauze je abonnement weer wilt activeren log je in op je weekly flower account en klik je op mijn account in het menu op ‘wijzig abonnement‘. Vul het formulier voor de pauzering in. Binnen drie werkdagen is de pauzering zichtbaar in je account.

Kom je er niet helemaal uit? Mail ons dan naar hallo@weeklyflower.nl, dan helpen we je graag!

Als je na je pauze je abonnement weer wilt activeren log je in op je weekly flower account en klik je op mijn account in het menu op ‘wijzig abonnement‘. Vul hier het stopformulier in. Binnen drie werkdagen is de stopzetting zichtbaar in het account.

Kom je er niet helemaal uit? Mail ons dan naar hallo@weeklyflower.nl, dan helpen we je graag!

informatie

Onder je account instellingen kun je zien welke bloemen je hebt besteld. Ga naar ‘mijn abonnement‘. Scroll naar beneden om te zien welk boeket er voor de volgende bezorging opstaat. Je kunt in dit scherm ook direct een wijziging maken.boekettype

Kom je er niet helemaal uit? Mail ons dan naar hallo@weeklyflower.nl, dan helpen we je graag!

Log in op jouw account en ga naar jouw abonnement waarvan je de bezorgingen wilt inzien:bezorgschema1

Scroll vervolgens naar beneden. Het aantal roze vakjes zijn het aantal bezorgingen die nog ingepland staan. 
bezorgschema2

Kom je er niet helemaal uit? Mail ons naar hallo@weeklyflower.nl, dan helpen we je graag!

  • Ga naar abonnementen. Hier vind je direct het nummer van jouw abonnement.

bezorgschema1

laat ons weten waarom je stopt

laat ons weten waarom je pauzeert