FAQ

Met één klik op de knop antwoord op je vraag. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via Whatsapp (06 348 152 89) of de mail (hallo@weeklyflower.nl).

FAQ

Onze meest gestelde vragen

ALGEMEEN

Je kunt bij Weekly Flower eenmalige boeketten bestellen, maar ook op regelmatige basis bloemen ontvangen. Bij het abonnement betaal je per bezorging. Bij de eerste keer afrekenen betaal je dus 17,99. In de week van de tweede bezorging betaal je de volgende 17,99. Wil je 3 maanden lang iedere twee weken bloemen ontvangen? Ga dan voor ons drie maanden abonnement met een bezorging van iedere twee weken. Dit abonnement loopt automatisch af na de periode. 

Ja. We hebben voor de abonnementsvorm twee groottes: petit (13 stelen) en original (19 stelen). 

Voor de eenmalige hebben we ook twee groottes: original (19 stelen) en grand (27 stelen). 

Absoluut! Log in op je weekly flower account en ga naar ‘mijn account’. Ga naar de tab met ‘adres informatie’ en verander je adres voor de volgende levering. Vergeet niet het adres weer terug te veranderen als de bloemen zijn geleverd! Let erop dat je tot 3 dagen van te voren een verandering door kan voeren.

Wij werken direct met kwekers wat de doorlooptijd extreem vermindert. Dit betekent dat de bloemen altijd verser zijn en daarom langer leven! Het is belangrijk om te weten dat de levensduur sterk afhangt van de verzorging. Zo moet je om de 2/3 dagen het water verversen en de onderkant van de stelen 1 centimeter schuin afsnijden. Gemiddeld staan onze bloemen zeker 10 dagen mooi in de vaas!

Ons veldboeket zit vol bloemen met verschillende hoogtes en kleuren en in ons klassiek boeket komt de mooiste bloem wat vaker voor en heeft alles één hoogte.

BESTELLEN & BEZORGING

Als je ons eenmalige boeket besteld hoef je niks stop te zetten. Je ontvangt één boeket en hoeft hier verder niets meer aan te doen!

Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of Whatsapp naar 0634815289.

Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of Whatsapp naar 0634815289.

Wij bezorgen in heel Nederland behalve op de Waddeneilanden. Wij bezorgen niet in België.

De bloemen die op maandag door de kwekers worden aangeleverd zijn vaak al op vrijdag geknipt en staan daardoor net wat minder lang.

Daarnaast komen onze bloemen direct van de kweker en staan zo niet eerst dagen bij een bloemist. Dit betekent dat onze boeketten met gemak 10 dagen staan. Sommige bloemen staan zelfs twee weken of langer. We kunnen je daarom garanderen dat de bloemen de volgende woensdag er nog net zo prachtig bijstaan.

Ja, tegen betaling van 1 euro bezorgen we jouw boeket tussen 18:00 en 22:00. Je kunt daarnaast ook kiezen voor een bezorging overdag. Vervolgens kun je de avond voor de bezorging proberen de bezorgtijd aan te passen naar ’s avonds. Dit is helemaal gratis! Let op, dit is niet in iedere regio beschikbaar.

Heb jij gekozen voor een avondbezorging, maar krijg je toch een mail van DHL waarbij een tijdslot van overdag wordt toegestuurd? Geen zorgen! DHL geeft in eerste instantie een tijdslot van overdag aan. Vervolgens passen ze deze verwachting later op de dag aan naar een avondbezorging. Jouw bloemen zullen daarom gewoon ’s avonds aankomen. 

Omdat wij afhankelijk zijn van DHL kan de bezorging één à twee dagen vertraging hebben. Geen zorgen, we verpakken onze bloemen met een waterzakje waardoor ze prima tegen een extra dagje reizen kunnen!

Is de ontvanger niet thuis? Dan stelt DHL ’s avonds automatisch in om het pakket de volgende dag bij een DHL servicepunt te bezorgen. Geen zorgen, je kunt dit gemakkelijk aanpassen. Ga via de track & trace link naar ‘kies een ander bezorgmoment’ en kies hier voor een thuisbezorging:

BETALEN

De eerste keer betaal je via ideal of creditcard. Bij de opvolgende leveringen wordt er 3 dagen voor de volgende levering een automatische incasso gestart. Je hoeft hier dus niks meer voor te doen! 

Wil je iemand een x aantal bezorgingen cadeau doen en dit liever niet op basis van een sepa incasso betalen? Dan kunnen we ook een factuur voor je maken waarin je de bezorgingen in één keer kunt afrekenen. 

Whatsapp ons hiervoor naar 06 348 152 89 of mail ons naar hallo@weeklyflower.nl. 

Ja. Als je kiest voor een abonnement van een vaste periode, stopt deze automatisch. Kies je bijvoorbeeld voor een 3 maanden abonnement met maandelijkse bezorgingen? Dan stopt het abonnement en de betalingen automatisch na 3 bezorgingen. Je hoeft hier niks meer voor te doen!

WIJZIGINGEN

Je kunt in jouw account gemakkelijk bezorgingen wijzigen in onze bezorgkalender. Sleep de geplande bezorging eenvoudig naar een nieuwe datum. 

Ja dat kan zeker! Pas tot drie werkdagen van te voren jouw voorkeursboeket aan in jouw account. 

 

Is jouw abonnement verlopen, maar wil je deze graag verlengen? Je kunt inloggen op je account, doorklikken naar ‘abonnementen’ en naar het abonnement gaan waar het om gaat. Hier staat een knop met ‘abonnement verlengen’. Je gaat vervolgens opnieuw door het betaalproces. Je verlengt het abonnement dan voor dezelfde periode als voorheen. Wil je een andere periode? Kies dan voor een nieuw abonnement. 

Je hebt wat geduld nodig bij het verslepen van je bezorging op je telefoon. Ga met je vinger op de bezorging staan die je wilt aanpassen. Deze is in eerste instantie donkerroze. Als je er lang genoeg opstaat, krijgt deze een grijze waas over zich heen. Je kunt de bezorging vervolgens slepen naar een nieuwe dag. Klik op ‘opslaan’ en je bent helemaal klaar!

© Alle rechten voorbehouden

laat ons weten waarom je stopt

laat ons weten waarom je pauzeert