FAQ

Met één klik op de knop antwoord op je vraag. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via Whatsapp of de chat!

FAQ

Onze meest gestelde vragen

Je kunt eenmalig een boeket bestellen, maar ook periodiek bloemen ontvangen.

We hebben verschillende abonnementen. Zo kun je voor een bepaalde periode iets afsluiten, maar ook voor een flexibel lidmaatschap gaan. 

Je bepaalt bij een flexibel lidmaatschap zelf wanneer en hoe vaak je boeketten ontvangt. Daarbij kun je op ieder moment je lidmaatschap stopzetten of pauzeren. 

Let er wel op dat je uiterlijk 3 werkdagen van te voren je bestelling kunt annuleren.

Je kunt je boeket aanpassen in jouw account door in te loggen op jouw account en naar ‘wijzig abonnement’ te navigeren. Hierop kun je van een klassiek boeket switchen naar een veldboeket en vice versa. Let op, dit kan tot 3 werkdagen voor de eerstvolgende bezorging.

Je kunt ons ook gewoon Whatsappen om de wisseling door te geven op 06 348 152 89 of mail ons naar hallo@weeklyflower.nl. 

Als je na je pauze je abonnement weer wilt activeren log je in op je weekly flower account en klik je op mijn account in het menu. Vervolgens ga je naar wijzig abonnement en vul je het formulier in voor heractivatie.

Je kunt de wijziging ook doorgeven via Whatsapp op 06 348 152 89 of ons een mail sturen naar hallo@weeklyflower.nl

Let op. Je kunt je abonnement tot 3 dagen van te voren pauzeren. Ontvang je bijvoorbeeld op vrijdag bloemen? Dan kun je tot en met dinsdag je bestelling pauzeren.

Je kunt je abonnement gemakkelijk pauzeren door in te loggen op jouw account en het formulier van pauzeren in te vullen onder ‘wijzig abonnement’. Je kunt ons ook altijd Whatsappen op 06 348 152 89 of mail ons naar hallo@weeklyflower.nl.

Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of whatsapp naar 0634815289.

Nee, helaas kun je niet zelf bepalen hoe groot het boeket is. Wij leveren standaard een medium boeket van ongeveer 15 stelen. 

Onder je account instellingen kun je zien welke bloemen je hebt besteld. Ga naar ‘mijn abonnement’. Kom je er toch niet helemaal uit? Stuur ons dan een mail naar hallo@weeklyflower.nl of whatsapp naar 0634815289.

Absoluut! Log in op je weekly flower account en ga naar ‘mijn account’. Ga naar de tab met ‘adres informatie’ en verander je adres voor de volgende levering. Vergeet niet het adres weer terug te veranderen als de bloemen zijn geleverd! Let erop dat je tot 3 dagen van te voren een verandering door kan voeren.

Wij werken direct met kwekers wat de doorlooptijd extreem vermindert. Dit betekent dat de bloemen altijd verser zijn en daarom langer leven! Het is belangrijk om te weten dat de levensduur sterk afhangt van de verzorging. Zo moet je om de 2/3 dagen het water verversen en de onderkant van de stelen 1 centimeter schuin afsnijden. Meer tips kun je vinden op onze blog! 

Ons veldboeket zit vol bloemen met verschillende hoogtes en kleuren en in ons klassiek boeket komt de mooiste bloem wat vaker voor en heeft alles één hoogte.

Je kunt je bezorgdag tot 3 dagen van te voren wijzigen. Dit doe je door in te loggen op jouw account en onder ‘wijzig bezorgdag’ jouw nieuwe datum te kiezen.

Je kunt ons ook gewoon een Whatsappje sturen op 06 348 152 89 of een mail sturen naar hallo@weeklyflower.nl en wij passen je bestelling voor je aan! 

De eerste keer betaal je via ideal of creditcard. Bij de opvolgende leveringen wordt er 2 dagen voor de volgende levering een automatische incasso gestart. Je hoeft hier dus niks meer voor te doen! 

De bloemen die op maandag door de kwekers worden aangeleverd zijn vaak al op vrijdag geknipt en staan daardoor net wat minder lang.

Daarnaast komen onze bloemen direct van de kweker en staan zo niet eerst dagen bij een bloemist. Dit betekent dat onze boeketten met gemak 10 dagen staan. Sommige bloemen staan zelfs twee weken of langer. We kunnen je daarom garanderen dat de bloemen de volgende woensdag er nog net zo prachtig bijstaan.

Ja, tegen betaling van 1 euro bezorgen we jouw boeket tussen 18:00 en 22:00.

Let op! Heb jij gekozen voor een avondbezorging, maar krijg je toch een mail van DHL waarbij een tijdslot van overdag wordt toegestuurd? Geen zorgen! DHL geeft in eerste instantie een tijdslot van overdag aan. Vervolgens passen ze deze verwachting later op de dag aan naar een avondbezorging. Jouw bloemen zullen daarom gewoon ’s avonds aankomen. 

Heb jij een maandelijks abonnement afgesloten? Dan ontvang je jouw bloemetjes om de 4 weken. Vindt de eerste levering bijvoorbeeld op woensdag 8 januari? Dan wordt het tweede boeket op woensdag 5 februari geleverd en het derde op woensdag 4 februari.

Je kunt op de betaalpagina onder ‘tekst kaartje’ je bericht invullen. Let op, je vindt deze tekst niet terug op de bevestigingsmail (we zijn ermee bezig om dit wel mogelijk te maken), maar we hebben jouw berichtje wel in goede orde ontvangen.

Wij bezorgen in heel Nederland behalve op de Waddeneilanden. Wij bezorgen niet in België.

laat ons weten waarom je pauzeert